Om klubben

Sjakklubben Kampen på brettet ble stiftet 25.9.2001 og holder til i Kampen Bydelshus, Bøgata 21 i Oslo. 1. etasje – lett tilgjengelig for alle. Har du lyst til å bli med? Kom innom og se om du trives i vårt hyggelige og avslappede selskap! Vi er en klubb som satser på bredde og sjakkglede på alle nivåer.

Spillekvelder: Annenhver mandag (kun langsjakk) kl 18.30. Hver tirsdag (lyn- og hurtigsjakk) klokka 19.00. Stengt i juli. Se terminlista for hva som skjer fremover.

Barnesjakk: For de under 15 år har vi spilletid tirsdager kl 17-1845 i Lillesalen i Kampen Bydelshus. Se barnesjakksidene.  Kontingenten i barnesjakklubben er 100 kroner per år som betales til 9001 12 29785. Husk å angi barnets navn og fødselsdato.
Kontakt Per Kristian Hansen for mer informasjon. Telefon 48189024.

Medlemskap: Voksne kr 600 per kalenderår (nye medlemmer i sjakkforbundet: Halv pris første år). Bimedlemmer kr 300.
Kontingent i voksenklubben betales til konto 9001 06 51165, husk å skrive fullt navn i meldingsfeltet. Og send en epost til post@kampensjakk.no.

Støtt oss: Hvis du spiller hos Norsk Tipping, håper vi du vil støtte arbeidet vårt ved å registrere klubben som mottaker av Grasrotandelen! Det koster deg ingenting, men gir klubben ekstra inntekter som brukes til medlemmenes beste.

E-postliste: Ønsker du å stå på e-postlista vår kan du sende en e-post til styreleder Dyre M. Korssjøen. Medlemmer blir automatisk oppført, mens interessenter får en e-post i ny og ne om klubbens aktiviteter.

Facebook: Vi har en gruppe for alle interesserte. Klikk her for å gå til gruppa.

Styre: Fra januar 2022 er Dyre M. Korssjøen valgt som leder. Han treffer du på dyremk@gmail.com  eller 93840317. I styret sitter også kasserer Per Kristian Hansen og styremedlem Edith de Linde.

Østlandsserien:  Olaf E. Hansen er lagleder for Kampen.

Organisasjonsnummer: 983 894 003.  Konto 9001 06 51165.

Klubbens offisielle e-post: post@kampensjakk.no